Likwidacja szkody po pożarze, odszkodowanie po pożarze budynku
Kancelaria Brokerska Cliff świadczy profesjonalne usługi ubezpieczeniowe, w tym również dotyczące ubezpieczenia majątku od ognia. Od lat z sukcesem pośredniczymy w zawieraniu umów ubezpieczeniowych między naszymi Klientami a najlepszymi ubezpieczycielami na polskim rynku. Naszą ofertę kierujemy zarówno do osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw oraz organizacji. Doradzamy właścicielom lokali i nieruchomości jak prawidłowo i skutecznie ubezpieczyć posiadany majątek. Jako doświadczony broker mamy dostęp do szerokiej gamy ubezpieczeń od pożaru, co pozwala na wybór propozycji najlepiej odpowiadającej indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom Klienta. Zawarcie umowy zawsze poprzedzamy dokładną analizą wymagań Klienta i wynegocjowaniem najlepszej oferty ubezpieczeniowej. Dzięki temu możemy zapewnić najkorzystniejsze warunki ubezpieczeń.
Pomoc przy likwidacji szkody po pożarze
Wsparcie w uzyskaniu odszkodowania po pożarze
Pomoc w wyborze dogodnej oferty ubezpieczeniowej
Kompleksowa likwidacja szkody po pożarze
Zapewniamy również kompleksową pomoc przy uzyskaniu od ubezpieczyciela odszkodowania po pożarze budynku i mienia ruchomego. Wypłata odszkodowania to zazwyczaj długotrwały i często skomplikowany proces, zwłaszcza w przypadku dużych szkód i dla osób, które nigdy wcześniej nie miały do czynienia z podobnymi sytuacjami. Nierzadko potrzebna jest specjalistyczna wiedza i odpowiednie podejście do firm ubezpieczeniowych, poparte doświadczeniem. W takiej sytuacji dużym ułatwieniem jest skorzystanie z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w tego rodzaju usługach.
Ubezpieczenie i odszkodowanie po pożarze budynku
Aby pomóc Państwu otrzymać odszkodowanie za pożar, aktywnie uczestniczymy w rozmowach z firmami ubezpieczeniowymi. Dzięki temu skutecznie pomagamy w doprowadzeniu do likwidacji szkód z zawieranych za naszym pośrednictwem umów ubezpieczeniowych. Zapewniamy profesjonalną obsługę na każdym etapie procesu likwidacji szkody. Pomagamy i doradzamy w kompletowaniu niezbędnych dokumentów oraz zgłoszeniu pożaru do ubezpieczyciela. W przypadku ewentualnej odmowy wypłaty środków ze strony firmy ubezpieczeniowej, sporządzamy odwołania.
Likwidacja szkody po pożarze – niezbędne dokumenty
Aby otrzymać odszkodowanie po pożarze budynku lub mieszkania, niezbędne jest zgromadzenie i przedstawienie ubezpieczycielowi niezbędnych dokumentów. Zazwyczaj należą do nich:
zgłaszanie szkód majątkowych do likwidacji,
nadzór merytoryczny nad procesem likwidacji szkody,
ustalania z Ubezpieczycielem zakresu i wartości szkód,
bieżące doradztwo oraz wsparcie Klientów przy kompletowaniu wymaganej przez Ubezpieczycieli dokumentacji,
monitorowanie postępów w zakresie wypłacania odszkodowań majątkowych,
sporządzanie odwołań do zakładów ubezpieczeń od decyzji odmowy wypłaty odszkodowania.
Po wyliczeniu wartości szkody oraz analizie przedstawionej dokumentacji firma ubezpieczeniowa podejmuje decyzję o odpowiedzialności za szkodę oraz o wysokości kwoty odszkodowania za pożar. Suma ta jest równa poniesionej szkodzie, ale jednocześnie nie może być wyższa niż kwota wskazana w umowie ubezpieczenia.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu
Z przyjemnością udzielimy dodatkowych informacji dotyczących współpracy, przedstawiając spersonalizowaną ofertę.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda